1398-01-20 14:51
472
0
62458
مدیرکل راهداری گلستان:

محور آق قلا به گمیشان تا فردا بازگشایی می شود/267 میلیارد تومان خسارت سیل به راه های گلستان

مدیرکل راهدای گلستان از بازگشایی محور آق قلا به گمیشان تا ظهر فردا خبرداد.

به گزارش گلستان ما؛ مهدی میقانی امروز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری درباره آخرین وضعیت راه های استان  گلستان،  اظهار کرد: در حال حاضر محور سه راهی یساقی به سمت بندر ترکمن و گمیشان به آق قلا به دلیل آبگرفتگی مسدود است.

وی افزود:  محور آق قلا به گمیشان سه بریدگی داشت که دو بردیدگی آن را پل زدیم و سومین بریدگی هم توسط سپاه پاسداران پل بیلی استقرار پیدا خواهد کرد تا فردا ظهر این محور باز می شود .

مدیرکل راهدای و حمل و نقل جاده ای گلستان تصریح کرد: در محور آق قلا به اینجه برون با توجه به کانالی که  برای عبور آب و کم کردن ورودی آب به آق قلا توسط راهداران و امورآب و فاضلاب زده شد، ان شا.. بتوانیم بزودی  این محور را لوله گذاری کرده و برای عبور ماشین آلات آماده کنیم.

میقانی با اشاره به مشکلات متفاوت درمناطق کوهستانی بیان کرد: در محورخوش ییلاق، شهرستان گالیکش، مینودشت و علی آباد رانش ها و ریزش های زیادی را شاهد هستیم به محض کسب حداقل ایمنی با تخصیص و ابلاغ اعتبارات  این مسیر ها را به شرایط ایمن برمی گردانیم.

مدیرکل راهدای و حمل و نقل جاده ای گلستان با شاره به میزان خسارت وارده  حوادث طبیعی اخیر به راه های استان گفت: تاکنون 267 میلیارد تومان برآورد خسارت به راه های استان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.